Komisija za prostorno uređenje, stambeno-komunalnu politiku, infrastrukturu i zaštitu okolice, kao stalno radno tijelo Skupštine, na svojoj 9. sjednici održanoj dana 28.11.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Nakon završenog razmatranja Nacrta Kantonalnog ekološkog akcionog plana Zeničko-dobojskog kantona za period 2017.-2025. godina, Komisija je isti podržala, te predložila Skupštini Kantona da navedeni akt prihvati i isti uputi u javnu raspravu, sa rokom trajanja javne rasprave od 30 dana.
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Komisija za boračka i invalidska pitanja Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, kao stalno radno tijelo Skupštine, na svojoj 6. sjednici, održanoj dana 28.11.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Nakon razmatranja Nacrta Budžeta Zeničko-dobojskog kantona za 2017. godinu, te dodatnih pojašnjenja predstavnika Ministarstva finansija na pitanja članova Komisije, Komisija je većinom glasova, sa 4 glasa “za” i jednim glasom “protiv” podržala navedeni akt i predložila Skupštini Kantona da isti prihvati.
Povodom razmatranja navedenog akta, Komisija je jednoglasno donijela sljedeći:
ZAKLJUČAK
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Komisija za izbor i imenovanja Skupštine na svojoj 16. sjednici održanoj dana 24.11.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Nakon razmatranja ostavke Zvonimira Anđelića, ministra Ministarstva za privredu u Vladi Zeničko-dobojskog kantona, od 08.11.2016. godine, u kojoj je isti naveo da ostavku podnosi zbog nemogućnosti obnašanja dvojne funkcije jer je na lokalnim izborima održanim 02.10.2016. godine izabran za načelnika općine Usora, (koju je shodno članu 185. stav 1. Poslovnika Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, predsjedavajuća Skupštine Zeničko-dobojskog kantona dostavila Komisiji za izbor i imenovanja radi davanja mišljenja u vezi iste), Komisija za izbor i imenovanja je shodno navedenom članu Poslovnika Skupštine, dala slijedeće:
MIŠLJENJE
Ostavka Zvonimira Anđelića, ministra Ministarstva za privredu u Vladi Zeničko-dobojskog kantona od 08.11.2016. godine podnesena je u skladu sa odgovarajućim ustavnim i zakonskim odredbama, te je ista osnovana i opravdana, čime su ispunjeni svi propisani uslovi za razrješavanje imenovanog sa dužnosti ministra Ministarstva za privredu u Vladi Zeničko-dobojskog kantona, sa danom 08.11.2016. godine, zbog podnošenja ostavke.
Shodno naprijed navedenom mišljenju, Komisija za izbor i imenovanja je utvrdila Prijedlog Odluke o razrješenju ministra Ministarstva za privredu, koja će nakon toga biti upućena u skupštinsku proceduru.
Komisija za izbor i imenovanja je nakon razmatranja dopisa premijera Kantona broj: 02-34-18335-2/16 od 18.11.2016. godine, sa prijedlogom kandidata za novog ministra Ministarstva za privredu u Vladi Zeničko-dobojskog kantona, (sa priloženom kratkom biografijom kandidata), nakon utvrđivanja ispunjavanja svih propisanih uslova, pristupila utvrđivanju Prijedloga Odluke o izmjeni Odluke o potvrđivanju Vlade Zeničko-dobojskog kantona, kako bi ista nakon toga mogla biti upućena u skupštinsku proceduru.
Nakon izvršenog glasanja o utvrđivanju Prijedloga Odluke o izmjeni Odluke o potvrđivanju Vlade Zeničko-dobojskog kantona, konstatovano je da Komisija za izbor i imenovanja, sa 2 glasa “za”, bez glasova “protiv” i sa 2 “uzdržana” glasa, (od 4 prisutna člana navedene Komisije), nije utvrdila Prijedlog navedene Odluke.
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Komisija za izbor i imenovanja Skupštine na svojoj 15. sjednici održanoj dana 07.11.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Pola sata prije otpočinjanja intervjua, pod ovom tačkom dnevnog reda, svi članovi Komisije su se usaglasili da se kandidatima, koji su se prijavili za člana Nezavisnog odbora za izbor i reviziju, predstavnika MUP-a, koji ispunjavaju sve propisane opće i posebne uslove iz Javnog oglasa, postavi 5 istovijetnih pitanja. Komisija je utvrdila i jedno dodatno pitanje, koje bi se postavilo ukoliko dva ili više kandidata nakon izvršenog ocjenjivanja od strane svakog člana Komisije budu imali jednak broj bodova, a po broju bodova se nalaze na Rang-listi najuspješnijih-najboljih kandidata, odnosno dijele određeno mjesto na navedenoj listi i trebali bi, kao takvi, biti predloženi za člana Nezavisnog odbora za izbor i reviziju, kao predstavnika Ministarstva unutrašnjih poslova.
Shodno članu 11. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj: 12/03, 34/03 i 65/13), Komisija za izbor i imenovanja je obavila intervju sa svih 8 kandidata za člana Nezavisnog odbora za izbor i reviziju, predstavnika MUP-a, koji ispunjavaju sve propisane opće i posebne uslove iz Javnog oglasa. Prije početka intervjua, svaki kandidat je, shodno članu 11. stav 2. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima u Federaciji Bosne i Hercegovine ( Službene novine Federacije BiH broj: 12/03, 34/03 i 65/13), predao Komisiji popunjen i potpisan obrazac koji mu je dostavljen uz poziv za intervju, u kojem je mogao iznijeti bilo koje pitanje ili mogućnost koja bi mogla dovesti do sukoba interesa u slučaju da dođe do njegovog imenovanja, a u toku intervjua, prije postavljanja pitanja, svaki kandidat je upoznat sa standardom ličnog integriteta koji se traži za lica imenovana na javnu poziciju, te su sa svakim kandidatom objašnjena i razmotrena pitanja o sukobu interesa, (da kandidat za člana Nezavisnog odbora ne može biti član političke stranke, na bilo kojoj poziciji u političkoj stranci na bilo kom nivou ili postavljen na bilo koju poziciju od strane političke stranke ili osoba koja jeste ili je bila član izvršnog ili zakonodavnog tijela na bilo kom nivou), te su svi kandidati u potpunosti informirani o pravu javnosti putem mehanizama koji su detaljno navedeni u navedenom zakonu.
Nakon obavljenog intervjua sa svim kandidatima koji ispunjavaju sve propisane uslove za navedenu poziciju, te dokumentovane odluke svakog člana Komisije, (izvršenog bodovanja kandidata), Komisija je sačinila Rang-listu na kojoj su rangirani najbolji kandidati, na osnovu koje je utvrdila Prijedlog Odluke o izmjeni Odluke o imenovanju Nezavisnog odbora za izbor i reviziju, te je za člana Nezavisnog odbora, predstavnika MUP-a, predložila prvorangiranog kandidata na Rang listi, nakon čega je istu uputila u skupštinsku proceduru.
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Zakonodavno-pravna komisija Skupštine Zeničko-dobojskog kantona na 29. sjednici održanoj dana 21.10.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Nakon završenog razmatranja Elaborata o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici, sa Prijedlogom Odluke o usvajanju Elaborata o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici i Prijedlogom Odluke o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici, Komisija je konstatovala da su navedeni akti u skladu sa Ustavom i pravnim sistemom, te da ispunjavaju propisane uslove za razmatranje na sjednici Skupštine, pa predlaže Skupštini da donese predložene Odluke.
Nakon završenog razmatranja Statuta Zavoda zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona, sa Prijedlogom Odluke o davanju saglasnosti na Statut Zavoda zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona, Komisija je dala primjedbe na član 65. stav 1. i 2. Statuta, (u kojima je navedeno “Prijedlog Statuta sa obrazloženjem”, odnosno “Prijedlog Statuta”), koje je potrebno uskladiti sa odredbama Zakona o zdravstvenom osiguranju i Zakona o osnivanju Javne ustanove Kantonalni zavod za zdravstveno osiguranje, a odnosi se na odredbe koja regulišu postupak dostavljanja Statuta Vladi i Skupštini Kantona radi davanja saglasnosti na isti, tako da je potrebno izvršiti izmjene člana 65. stav 1. i 2. koji treba da glase:
“Upravni odbor Kantonalnog zavoda zdravstvenog osiguranja dostavlja Statut Vladi Kantona radi davanja saglasnosti.”
"Vlada Kantona, nakon davanja svoje saglasnosti na Statut, isti proslijeđuje Skupštini Kantona na saglasnost.”
Imajući u vidu naprijed navedene primjedbe, Zakonodavno-pravna komisija predlaže Skupštini Kantona da nakon razmatranja navedenog Statuta sa Prijedlogom Odluke o davanju saglasnosti na isti, donese Zaključak koji će sadržavati iznesene primjedbe koji će se dostaviti Vladi Kantona, Ministarstvu zdravstva i Zavodu zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona, kao podnosiocima navedenog akta, koji su dužni da obavijeste Skupštinu Kantona o izvršenom usaglašavanju Statuta sa navedenim zakonima, shodno datim primjedbama, (prije objavljivanja Statuta u „Službenim novinama Zeničko-dobojskog kantona”).
Zakonodavno-pravna komisija navedene primjedbe na Statut Zavoda zdravstvenog osiguranja Zeničko-dobojskog kantona daje shodno odredbi člana 153. stav 3. Poslovnika Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, kojim je propisano slijedeće: “Ako su na odredbe statuta ili drugih općih akata date primjedbe, iste se dostavljaju podnosiocu akta, koji obavještava Skupštinu o izvršenom usaglašavanju sa Ustavom i zakonom.“
Nakon razmatranja Izvještaja o ostvarivanju Programa rada Skupštine Zeničko-dobojskog kantona za 2016. godinu, za period I-VI 2016. godine, Komisija je konstatovala da je isti sačinjen u skladu sa članom 47. Poslovnika Skupštine Zeničko-dobojskog kantona kojim je propisano da Skupština šestomjesečno razmatra ostvarivanje programa rada i preduzima odgovarajuće mjere za njegovo izvršenje, te smatra da su ispunjeni svi uslovi za razmatranje pomenutog Izvještaja na sjednici Skupštine.
Povodom inicijative poslanika Edhema Fejzića sa 31. sjednice Skupštine od 31.08.2016. godine, koja je naslovljena i na Zakonodavno-pravnu komisiju, kojom imenovani poslanik smatra da sekretar Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, kao član Kolegija Skupštine, treba i dalje primati novčanu naknadu za rad u Kolegiju, kao što istu primaju sekretari Skupština svih drugih kantona u Federaciji Bosne i Hercegovine, te sekretari drugih zakonodavnih tijela, na drugim nivoima vlasti, koji takođe kao članovi Kolegija tih zakonodavnih tijela, primaju novčanu naknadu za rad u Kolegiju, te da ne treba jedino njemu da se ta naknada ukine, a svi drugi da istu primaju, a što je jedna od preporuka Ureda za reviziju institucija u FBiH sadržana u njihovom Konačnom Izvještaj o finansijskoj reviziji Budžeta Zeničko-dobojskog kantona za 2015. godinu, po kojoj treba „preispitati opravdanost isplate naknade sekretaru Skupštine za učešće u radu radnih tijela”, Komisija je zauzela stav da nije nadležna za razmatranje pomenute inicijative, imajući u vidu da se navedena preporuka odnosi na naknadu za rad u Kolegiju Skupštine, koja je utvrđena Zaključkom Komisije za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku, budžet i finansije Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, donesenom na osnovu člana 15., a u vezi sa članom 14., 14a., 18. i 19. Zakona o plati i primanjima predsjedavajućeg i poslanika („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“ broj: 8/05 i 7/08), člana 37. tačka j) i člana 102. stav 3. Poslovnika Skupštine Zeničko-dobojskog kantona - Novi Prečišćeni tekst («Službene novine Zeničko-dobojskog kantona», broj: 7/12 i 12/13), zbog čega svoj stav odnosno mišljenje po pomenutoj incijativi treba dati navedena skupštinska Komisija. Komisija je imala u vidu i činjenicu da se u konkretnom slučaju ne radi o razmatranju akta koje donosi Skupština Kantona već o pitanju vezanom za akt koji je, (shodno svojim zakonskim ovlaštenjima, kao i ovlaštenjima sadržanim u Poslovniku Skupštine Zeničko-dobojskog kantona), donijela Komisija za privredu, ekonomsku i finansijsku politiku, budžet i finansije Skupštine, kao nadležno radno tijelo Skupštine.
Pored navedenog, Komisija je konstatovala da postoji pravni odnosno zakonski osnov za ostvarivanje prava na novčanu naknadu sekretara Skupštine za rad u Kolegiju, kao člana Kolegija Skupštine Kantona, koji je sadržan u odredbi člana 18. stav 2. Zakona o plati i primanjima predsjedavajućeg i poslanika („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“ broj: 8/05 i 7/08), kojim je propisano slijedeće:
“Naknada za učešće u radu radnih tijela Skupštine pripada članovima stalnih i privremenih radnih tijela Skupštine, Kolegija Skupštine i ostalih tijela koja na osnovu ovlaštenja iz posebnih propisa osniva Skupština.”
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Komisija za mlade Skupštine Zeničko-dobojskog kantona, na 20. sjednici održanoj dana 19.10.2016. godine, razmatrala je sljedeći:
DNEVNI RED
Nakon završenog razmatranja Elaborata o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici, sa Prijedlogom Odluke o usvajanju Elaborata o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici i Prijedlogom Odluke o pokretanju studijskog programa Obnovljivi izvori energije i okolinski aspekti, drugog ciklusa studija, na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Zenici, Komisija nije imala primjedbi, te je iste jednoglasno podržala i predložila Skupštini Kantona da donese pomenute Odluke.
Nakon završenog razmatranja Izvještaja o poslovanju Zavoda za bolesti ovisnosti Zeničko-dobojskog kantona za 2015. godinu, Komisija za mlade je podržala navedeni Izvještaj i predložila Skupštini Kantona da isti prihvati.
STRUČNA SLUŽBA SKUPŠTINE
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Nadležnosti Komisije:
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
a) propise o pitanjima iz oblasti pravosudnih institucija, tužilaštva, uprave, lokalne samouprave, Kantonalnog pravobranilaštva i službi pravne pomoći Kantona;
b) pitanja o grbu, zastavi i pečatima Kantona;
c) akte o javnom redu i miru i
d) druga pitanja iz oblasti uprave i pravosuđa.
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Razmatranje akata i davanje mišljenja Skupštini:
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Prijedlozi komisije, koji su formulisani kao izmjene ili dopune prijedloga zakona, unose se u njen izvještaj i smatraju se njenim amandmanima.
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-29.11.2023.-):
Članovi Komisije (IX saziv Skupštine-23.12.2022.-29.11.2023.):
Članovi Komisije (VIII saziv Skupštine):